Wednesday, September 9, 2009

Demi Masa

Demi masa
Sesungguhnya manusia dalam kerugian
Kecuali orang yang beriman dan beramal salih serta berpesan-pesan dengan kebenaran dan kesabaran.

Masa begitu pantas berlalu. Hari ni 09.09.09. Nombor yang cantik sekali. Kalau bukan bulan Ramadan, rasanya ramai yang nikah hari ni, untuk mengabadikannya tarikh tersebut dalam hidup mereka. Bagi saya, saya akan mengingati hari ini, dengan menulis posting ini. Walaupun sibuk dengan kerja yang bertimbun, saya curi juga masa untuk menulis posting pada hari ini 09.09.09.

Nombor sembilan adalah nombor bertuah bagi orag Cina. Saya juga berharap begitu. Dateline untuk menghantar thesis yang semakin hampir, quiz dan assingment student yang perlu ditanda. Carrymark...wa banyaknya kerja...Saya berazam pada hari ini , 09.09.09 untuk mengunakan masa dengan seefisyennya. Dan doakanlah saya diberikan ilham untuk menulis thesis saya dan dapat menyiapkan segala tugasan saya.

2 comments:

LailaAlfisyahr. said...

insyaallah, madam boleh punye.
jadi lecturer ke, murid ke.
mcm2 things to solve kann.
:) be happy madam.
insyaallah things will come easily

aini said...

tq for your support mkay.