Friday, September 18, 2009

UPM dalam kenangan

Hari Sabtu lepas saya pergi ke UPM untuk cari satu artikel dari Jurnal yg UPM je yg subscribe. Setelah 13 tahun kutinggalkan UPM, here I come. Banyak jugaklah perubahannya. Dan yg kelakarnya, saya boleh lupa kat mana letaknya library. Saya pun buatlah satu pusingan, hehehe...tour nostalgia, tapi masih tak dpt recall kat mana letaknya library. At last saya parking kereta kat tempat kereta pelawat dan jalan kaki utk cari library.

Wah, semakin saya mengingati saat-saat indah di sini. Berjalan kaki ke dewan kuliah, dari Bilik Kuliah Pusat yg kat belah hujung sana ke Dewan kuliah Sains kat sebelah sini. hehehe...jalan kena pantas, kalau tak, dapat duduk saf belakanglah jawabnya.

Nampaklah, Dewan Besar, Bangunan Pentadbiran, Fakulti ekonomi dan pengurusan. And at last, I see the library building. Banyak jugak lah perubahan kat dlm library tu. Makin cantik dan ada banyak perabot baru. hehehe...Yang penting artikel yg saya nak, tu dpt. Terima kasih jugaklah pada petugas library yg sungguh membantu dan peramah.

Nak share, gambar-gambar saya masa kat UPM dulu. You all layan jelah ye...


Ada problemlah ngan Blogspot malam ni. Takleh nak upload gambar lagi. Kalau nak tengok gambar lagi, boleh tengok kat facebook saya. Wasallam.

No comments: