Saturday, May 30, 2009

Saya Telah di Tag - Banyaknya Soalan...

Baru je cerita pasal 'tag-mengetag' dengan Ayu. Sebab tak pernah kena tag pun sebelum ni. Alih-alih saya telah ditag oleh cik Nana. Oklah. Layan jelah...Banyaknya soalan. Nasib baik senang. Hehehe...

1. kalau anda jadi orang terkaya didunia?
Hmm, ini soalan karangan saya masa form 1. Hehehe...Firstly nak tunaikan haji ke Mekah, nak bawak famili dan orang-orang tua yang susah. Kemudian nak buat rumah yang ada 10 bilik, senang kalau ada tetamu nak datang. Ada kolam renang, bolehlah
tunaikan impian nak berenang. Siap ada kawasan yang luas untuk kudan-kuda saya. Wah bestnya berangan. Sayapun nak buat yayasan pendidikan untuk bagi biasiswa untuk orang yg susah.

2. Kalau anda jadi orang terseksi didunia?
Tak mungkin...

3. kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
Tak perlu. Husband saya tau, saya sayang dia.

4. kalau orang kata blog awak teruk nak mampus?
Sampainya hati. Saya tak kisahlah, asalkan saya puas hati.

5. kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda
Hehehe. taklah. Saya pilih sendiri.

6. kalau tiada lagi hari esok?
Minta maaf pada semua orang. Langsaikan semua hutang. Tulis wasiat.

7. kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?
Buat tak tau je.

8. kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
Tak nak....

9. kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
Mak memang dah takde. Reda dengan kehendak tuhan.

10. kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati. nyatakan nama artis/selebriti tersebut.

Aznil Hj Nawawi, Aizat Amdan, Sarimah Ibrahim. Nak mintak autograf dan bergambar dgn mereka.

11. kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
Hehehe..tak sampai hati. Nyamuk ngan lipas je.

12. kalau orang kata anda kacak/cantik ?
Mesti orang tu nak bodek saya.

13. kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
Tak lah, sebab saya dah tua pun.

14. kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
Takde pengalaman

15. kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah apa yang anda inginkan?
Ibu Mithali.

16. kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing, bangsa asing mana yang anda inginkan?
Tak nak.

17. kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
Reda dengan ketentuan Allah.

18. kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
saya tak kisah. Asalkan saya buat kerja saya. Buat pe nak jeles ngan saya.

19. mengenai orang yang tag kamu ini;
Seorang student AED yang pandai tentang fotografi dan lanskap. Sangat tabah dalam menghadapi cobaan dalam hidupnya.

20. saya tag mereka pula.
Tak ramai kawan saya yang ada blog. Sape lagi:

Ayu Arjuna
Amir

1 comment: